02-04-2013, 03:37 PM
Spændende tråd men det kunne være rart med lidt konkrete eksempler at forholde sig til. Jeg vil iøvrigt godt pointere at hverken Claus eller jeg har noget at sige i forhold til moderator rollen, som Kim ene og alene styrer sammen med de øvrige udvalgte. Jeg har selv været udsat for at få et indlæg "beskåret" af Kim, med en efterfølgende pæn henstilling om at slippe speederen, og set i bagspejlet var det ok.
Som jeg ser det kan man få vinden til at blæse sin vej, hvis man kan argumentere sagligt og veldokumenteret for sin holdning. Står man alene med sine holdninger og ikke formår at vinde en debat kan det godt være hårdt at deltage. Baun er inde på det i sit indlæg og jeg kunne ikke være mere enig.
Forskellen fra Nordkorea og til urdebatten er så, at man her ikke er tvangsindlagt til at blive, men frit kan finde sig et andet forum, der matcher ens personlige behov. Det er nok knap så let i Nordkorea hvor man får kappet knoppen af hvis man er uenig
Så længe siden ikke er fælleseje kan man vel styre den efter egne behov, og her syntes jeg Kim gør et fint stykke arbejde. Hans side hans regler... Længere er den vel ikke?
/Mads
Som jeg ser det kan man få vinden til at blæse sin vej, hvis man kan argumentere sagligt og veldokumenteret for sin holdning. Står man alene med sine holdninger og ikke formår at vinde en debat kan det godt være hårdt at deltage. Baun er inde på det i sit indlæg og jeg kunne ikke være mere enig.
Forskellen fra Nordkorea og til urdebatten er så, at man her ikke er tvangsindlagt til at blive, men frit kan finde sig et andet forum, der matcher ens personlige behov. Det er nok knap så let i Nordkorea hvor man får kappet knoppen af hvis man er uenig
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)