09-06-2015, 11:47 AM
Nej - Reducet bliver ikke solgt for høj pris nogen steder. Derimod prøver mange private og prof sælgere at sætte prisen højt på deres ure på chrono 24 - den sidste idiot (= køber som er uvidende) er ikke en gang født endnu
Reducet er ikke nem at sælge medmindre det er med B&P og koster lige under 10K.
Min erfaring med ca. 30 - 35 køb fra chrono24 er at stort set alle prøver, hvis der var én som kom og betalte... Det sker yderst så sjældent, men det koster jo ikke noget at have sine ure hængende på C24. Jeg har købt alt muligt fra chrono 24 med mellem 5 og 25% nedslag på prisen.
Og der er ikke nogen himmelflugt ang. Reduceret´s priser - altså, i den virkelige verden
Cheers - John
Min erfaring med ca. 30 - 35 køb fra chrono24 er at stort set alle prøver, hvis der var én som kom og betalte... Det sker yderst så sjældent, men det koster jo ikke noget at have sine ure hængende på C24. Jeg har købt alt muligt fra chrono 24 med mellem 5 og 25% nedslag på prisen.
Og der er ikke nogen himmelflugt ang. Reduceret´s priser - altså, i den virkelige verden
Cheers - John
(06-06-2015, 09:04 PM)jacobzimmer Skrev: På chrono24 har reduced altid været rimelig høje i pris, i forhold til hvad de går for i DK..
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)