02-04-2013, 03:09 PM
Thor86 Skrev:Jeg synes mere folk godt kan være nogen "prinsesser" når det kommer til urverdenen. Folk bliver relativt hurtigt fornærmet over et eller andet i en tråd, nogen tage små jokes lidt for bogstaveligt, andre synes bare ikke en joke i deres tråd er sjov, eller nogen bryder sig ikke om en tråd går off topic.
....................
Jeg ved ikke om det er fordi ur verdenen er for intern, men i hvert fald, nogen gange så bliver os fyre lidt for meget prinsesser og alt for fornærmet over ingen verdens ting.
Og så er en smiley absolut ikke grund nok til smide en lille diskret "sviner" afsted, hvilket jeg faktisk synes relativt ofte kan forekomme. Det må være muligt at sige sin (ikke negative, men måske mere sin holdning omkring et emne uden den nødvendigvis er positiv) mening, uden smide en "" what so ever smiley efter.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)