rolex daytona stål med sort skive
Som Krüger skrev, la´dog en anden at tage kantstensafskrivningen.....
Jo, det kan være en oplevelse at få en lille shopping bag og en kop kaffe & lidt sweet talking, men det koster for pokker en del !
Jeg vil nu påstå at man kan få et fuld sæt fra 60K af og så taler vi noget som er nær NIB.
Har du prøvet klokken på armen ?
Jeg har og blev overrasket: Normalt går jeg kun med sport Rolex´ med sorte skive men netop med S/S Daytona var det den hvide, som spillede. Naturligvis, smag & behag, men man kan blive overrasket. Den sorte skive spille så igen max på en G/S Daytona.

Cheers - John

(08-06-2015, 09:09 AM)Krüger Skrev: Rabat på en ny Daytona hos en AD tror jeg godt du kan skyde en hvid pil efter...

En Zenith Daytona er mere eftertragtet end de nye Daytonaer og nok også mere samlerværdige på den lange bane. Køber du en spritny Daytona hos en AD til 81K, så kan du nok vinke farvel til 10-15.000 idet du vader ud af butikken. Køber du en Zenith Daytona i pæn stand med boks og papirer til de ca 75K (som vidst faktisk er en OK pris for et fuldt sæt) så kan du nok holde dine penge hjemme på den og endda lave en skilling hvis du vil flippe den af om 1 års tid....

Derudover er det også skivelayoutet som er ret forskellige..:De nye Daytonaer er ikke så symmetiriske og harmoniske på skiven idet subdials kl 3 og 9 sidder lidt højerer end timemarkørerne... Det gør de ikke på en Zenith....Det har noget at gøre med værket..
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
rolex daytona stål med sort skive - af stjernen - 03-06-2015, 10:04 PM
RE: rolex daytona stål med sort skive - af misiu - 03-06-2015, 11:00 PM
RE: rolex daytona stål med sort skive - af TioMalo - 08-06-2015, 09:36 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)