26-05-2015, 08:58 PM
(26-05-2015, 07:22 PM)KimT Skrev: Jeg valgte (til min egen overraskelse) at skille mig af med mit blåskivede 15400 Jeg ved ikke rigtig hvad der gik af mig, da det var det ur jeg egentlig havde forestillet mig aldrig at skulle sælge. Men da vejret blev godt (læs: en motorcykel trak i mig) og jeg samtidig følte jeg trængte til en lille pause fra ure virkede det som en fin løsning. At jeg nok fortryder til efteråret lever jeg med - livet er for godt til ikke at gøre det man har lyst til indenfor ens egne økonomiske og moralske rammer
Wow, det havde jeg ikke lige regnet med, troede også der skulle gå mange år inden du skilte dig af med det ur... Men når det så er sagt, så kan jeg godt følge dig... Købte selv MC sidste sommer, og de penge der blev brugt der var egentlig øremærket til ure. Men blev enig med mig selv om at 3 ure var alt rigeligt til mig, og næste horologiske skridt for mig er så højt at jeg ikke kan se det “fornuftige” i det... Så er det jo meget mere fornuftigt med en motorcykel