Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher
(26-05-2015, 04:37 PM)willy Skrev:
(26-05-2015, 04:20 PM)KimT Skrev:
(26-05-2015, 03:43 PM)willy Skrev: It is no secret that Urdebatten was formed with the number one priority being,to sell watches.Ureforum was a more serious site.
Jeg ønsker ikke at blande mig i denne (afsporede) debat, men det du skriver ovenover er så langt ude i skoven at jeg sidder målløs tilbage........

Urdebatten blev på INGEN måde skabt for at sælge ure, men derimod som et frirum fra de mange overdrevne regler Urforum havde dengang. (før Thomas overtog) Og ja, reklamering var tilladt, men eftersom det var min side og jeg IKKE handler eller handlede med ure giver det sig selv at formålet ikke var at sælge ure. Ydermere var det et krav at alle forhandlere tydeligt have logo i deres signatur således at alle tydeligt kunne se hvem, hvad og hvor.

Du valgte at forlade Urdebatten fordi DU mente at det at tillade reklamering betød at alle indlæg kun var der for at sælge, hvilket er så lang fra sandheden at jeg ikke engang ved hvad jeg skal sige......

Idet jeg stadig har moderatorstatus herinde skriver jeg ikke mere om dig og dine latterlige beskyldninger, udover at jeg nu tydeligt husker hvorfor folk reagerer overfor dig som de gør i denne tråd.

Slut herfra :-(
For a moderator on this site,you are a scandal Kim.You are meant to be impartial!
  You may deny why you and Mads formed Urdebatten.But it is no secret that you both wanted a site where promoting watches for sale was allowed.Do not try to deny it,because just about everyone knew that was the reason.That site promoted watches for sale,and that was why i left it.You interfered with anything that criticised watches that were for sale.Like i said in my last PB to you,if you remember? I said you have the backbone of a worm,because you are not impartial.And now you are doing it again.
Jeg kan ikke være upartisk når du angriber med direkte usandheder. Og Mads var ikke med til at starte Urdebatten, faktisk lærte jeg ham først at kende en rum tid efter jeg havde startet siden.

Dine svar/indlæg siger alt om dig - jeg behøver ikke sige mere....

Beskeder i denne tråd
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 07:49 AM
RE: Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af KimT - 26-05-2015, 04:46 PM
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 08:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)