Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher
(26-05-2015, 10:34 AM)Jens Skrev: Hvis det var en smuk kvinde i så i forbifarten i Rom en forårsdag, ville reaktionen så være, "Ih ej, hun putter sikkert vildt meget hvidløg i maden".

Haha der røg kaffen sgu lige galt i halsen! Tak for en fantastisk opmundrende kommentar

Folk må jo have deres egne meninger og heldigvis kan man jo selv bestemme om man vil svare på de kommentater der kommer. Jeg vil ikke vægte for/imod om folk vil deltage eller ej, det styrer man nu selv... Jeg holder mig til mine små 1000 kr. Ure og remme så lader jeg de store drenge om at diskutrere ap/pp mv.

Ps. Hvorfor laver man ikke underfora til at opdele forskellen? Der kunne jo være et diskussions-undefora og et "se mit nye ur" mv? Tror måske problemet kan opstå bfår folk starter tråde der tager en helt anden drejning end man havde forventet

Beskeder i denne tråd
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 07:49 AM
RE: Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af brauer - 26-05-2015, 12:37 PM
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 08:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)