Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher
Jeg synes i hvert fald, at det er trist og skamfuldt, at en tråd om en - i mine øjne - spændende nyudvikling, som AP har begået bliver til 10 siders fnidder.

Man får jo næsten den tanke, at nogle(!) slet ikke bryder sig om ure og at AP's projekt er en eller anden skat eller ejendomsafgift, som fanden har skabt. Hvis det var en smuk kvinde i så i forbifarten i Rom en forårsdag, ville reaktionen så være, "Ih ej, hun putter sikkert vildt meget hvidløg i maden".

Tilbage til AP. Jeg tror aldrig jeg kommer til at eje et AP og slet ikke et, i denne klasse, men jeg labber (lap'er - get it? Sorry :)) da skriverierne om det i mig og synes deres video er flot lavet. Ja, en sucker er man vel.

Man må gerne have en holdning for min skyld - endda en stærk en, men jeg bryder mig ikke om, at religion bliver pakket ind i "googlable facts".

Min holding til dette AP: Det er imponerende, og jeg betages af, at et praktisk behov løses ved udvikling. Det er vel derfor ure (også) fascinerer. Hvis man irriteres over horologi, så findes der sikkert en App, der kan nogenlunde det samme til 7kr.

Håber alle forbliver på forum, nye som gamle, nørder, som purister, som fanboys, som vrisne.

Mvh Jens

Beskeder i denne tråd
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 07:49 AM
RE: Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Jens - 26-05-2015, 10:34 AM
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 08:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)