Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher
(25-05-2015, 06:19 PM)jk Skrev: Det morsomme er, at IWC's legendariske skaber og direktør Günter Blümlein var Renaud & Papi's første kunde. En anden berømt urmager, Robert Greubel, som var ansat hos IWC i årene 1987-90 arbejdede også på udviklingen af GC.

Når jeg læser denne tråd, får jeg en kedelig deja vu følelse. Jeg vil være meget ked af, hvis vi ikke mere kan læse Mads' kvalitetsindlæg her.

JK
Philippe Dufour used to work for Patek,he thinks Lange make the best factory produced watches.I find that funny.But i agree with you about Mads.He has a lot to offer a site like this.It would be a pity if he left,just because someone disagreed with him.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil

Beskeder i denne tråd
RE: Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af willy - 25-05-2015, 06:54 PM
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 07:49 AM
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 08:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)