Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher
Tror det handler om manglen på urmagere kombineret med det seneste boom af ure, og holdningen om at bare hvis forhandleren kan lange uret over disken så er alt godt... Ved den problematik har været oppe og vende rigtig mange gange på diverse fora..

(22-05-2015, 09:33 PM)SR Skrev:
(22-05-2015, 09:25 PM)T.Hansen Skrev: Godt spørgsmål, men set i forhold til mange andre ting hvor eftermarkedet/service/kundepleje er et spørgsmål om eksistens, så er det i min verden afsindig lang tid for et eftersyn.

Men det kan jo naturligvis være grundet omstændigheder som jeg overser, eller rettere sagt uvidenhed :-)

For mig drejer det sig mest om forventningsstyring. 
Hvis det nu ender med at tage 6 måneder og bliver dobbelt så dyrt, så er jeg ikke en happy camper, holder tiden og prisen er 6 uger ok med mig  Icon_lol
Det eneste jeg synes var underligt var, at AP ville beholde den gamle skive, hvilke jeg ikke var helt enig i. 

Hmm ærgerligt, jeg fik skiftet skive på mit 15202 i 2014 og der fik jeg lov til at beholde skiven... 

Beskeder i denne tråd
RE: Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af nicolaib - 22-05-2015, 09:33 PM
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 07:49 AM
Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher - af Black Seal - 26-05-2015, 08:32 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)