22-05-2015, 05:43 PM
(22-05-2015, 04:54 PM)nicolaib Skrev: He he, fed diskussion om et emne ingen kender til (Forhold mellem AP og Schumacher familien).. Fakta er at uret er kommet ud. Om man kan lide det eller ej, kan jo så diskuteres. Jeg er ret vild med deres concept serie, og sammenligner det lidt med en formel 1 bil.. ligesom Cartier ID urerne.. Nemlig et ur hvor der prøves en masse, og så finder nogle af tingene vej ned til de mere anvendelige ure. Hvis man så vil have the real deal, så er jeg sikker på man også er klar over at man ikke køber et ur med et robust rolex værk i men noget finmekanik af højeste skuffe.... MHT til service og AP har jeg kun rosende ord til overs.. Det er det mærke jeg bedst erfaring med hvad angår aftersale...Congratulations you must be the one person out of 1000.000 that think AP give good service.Robust is one thing,reliability is another.And formula one in the watch world is definitely not AP,they do not even come close.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)