Hjælp til reperation af mit vintage Omega Seamaster
Hvis jeg var dig, vil jeg starte hos Ivan (SVAJTS urmageri, Blågårdsgade 18, 2200 Kbh. N) for at finde ud af om han kan få det fikset.
Du får et gratis bud på om han overhoved kan fikse det  (skaffe reservedel m.m.) og hvor meget vil det koste. Hvis I bliver enige regn minimum med 3-4 uger liggetid hos urmageren.

Andet bud vil falde på to urmagere (Krognos på Frb. eller Bo Mølbak på Østerbro).
Jeg har personligt ikke brugt dem til reparation og service men har på fornemmelsen, at de har rigeligt på deres reservedelslager (læs slagtede hammerautomatic værker).

Tredje bud kunne være Ravnkilde (også på Østerbro) og det er alene ud fra hvad jeg har hørt og læst fra andre, samt har set, at de sælger vintage Omega ure så må de vel også have nogle reservedele.

Fjerde bud ligger i Horsens og hedder Peter Halse. Han er bl.a. Omega AD og regnes af mange for ekspert i vintage Omega. Har dog aldrig brugt ham men mange på dette forum har kun rosende ord om ham Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Hjælp til reperation af mit vintage Omega Seamaster - af dwndler - 13-05-2015, 02:36 PM
Re: Hjælp til reperation af mit vintage Omega Seamaster - af Black Seal - 25-03-2015, 10:45 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)