12-05-2015, 06:51 AM
(12-05-2015, 05:22 AM)misiu Skrev:(12-05-2015, 12:00 AM)Kamstrup Skrev: Jeg har handlet 3 gange med Mads, og alle gange lige efter bogen, så de varmeste anbefalinger herfra!!
Har også lige kæmpet mig gennem tråden på klocksnack - og jeg undres - er det bare mig der aldrig kunne finde på at kaste x-antal tusinde efter et ur, uden at have sat mig ind i hvad der følger med? Dette er ikke "Grey-market" handlerens afdeling (min mening) men op til køberen. Vi kan jo godt lide at spare lidt penge ved at handle med dem, fremfor en AD'er, så må man s.. også selv lave fodarbejdet. Jeg vil stadig have Mads i tankerne, når min næste "keeper" skal videre![]()
Kamstrup
Det er faktisk her mads har fejlet ved at sige til kunden at alt følger med uret der kunden jo spurgt om det glas inden han købte det. Men jeg kan godt forstå mads at han ikke vil tag urEt tilbage efter en måned. Kunden Bør send det tilbage lige snart han Fik dEt der Han ikke vAr tilfreds
Ja, han efterspørger glasset, men det er først efter 14 dage at han google'r hvordan kassen og indhold ser ud. Det er trods alt et ur til 45.000 og da jeg købte mit, var det første jeg gjorde, at tjekke at alt tilbehør var der (jævnfør de utallige billeder og beskrivelser jeg havde set/læst under min jagt) Så hvis han først finder ud af hvad der mangler, 14 dage efter at have taget uret i brug, mener jeg at han til dels selv bærer lidt af skylden.
Kamstrup

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)