10-05-2015, 11:23 PM
Så kommer en opdate! Jeg modtog remmen sidste fredag, men spændet var forsinket. Spændet kom torsdag, trods en masse arbejde der skulle laves, kunne jeg ikke dy mig og den skulle på med det samme.
Jeg må sige det var lidt af en kamp, men det lykkedes.
Her laver jeg plads til stifterne ved at banke en træ tandstik i gemmen.

Så blev der plads til stifterne, men spændet var virkelig en udfordring og få på. Men hellere det var lidt for småt end for stort.

Her forfra

Remmen er ikke perfekt, og jeg kunne sikkert få en i bedre kvalitet fra Hirsch til samme pris. Men den her har en charme, som virkelig gør den pengene værd. Især at den lavet efter mine behov, og det er en fra forum der har lavet den, gør den det ekstra værd.
Max (@brauer) som har lavet den har virkelig givet en god service! Han flere gange sagt at jeg hvis jeg ikke var tilfreds, vil han begynde forfra. Han holdte mig løbende opdaterede i processen og hvordan han gjorde. Super fedt!
Jeg synes virkelig den giver uret et virkelig lækkert udtryk.
Han kan klart anbefales!!
Jeg må sige det var lidt af en kamp, men det lykkedes.
Her laver jeg plads til stifterne ved at banke en træ tandstik i gemmen.

Så blev der plads til stifterne, men spændet var virkelig en udfordring og få på. Men hellere det var lidt for småt end for stort.

Her forfra

Remmen er ikke perfekt, og jeg kunne sikkert få en i bedre kvalitet fra Hirsch til samme pris. Men den her har en charme, som virkelig gør den pengene værd. Især at den lavet efter mine behov, og det er en fra forum der har lavet den, gør den det ekstra værd.
Max (@brauer) som har lavet den har virkelig givet en god service! Han flere gange sagt at jeg hvis jeg ikke var tilfreds, vil han begynde forfra. Han holdte mig løbende opdaterede i processen og hvordan han gjorde. Super fedt!
Jeg synes virkelig den giver uret et virkelig lækkert udtryk.
Han kan klart anbefales!!
If you ain't using it, you abusing it!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)