Et lille dilemma i forb. Med service/garanti
Jeg må tilstå at det for "mig" overhovedet ikke giver mening at snakke om "service" eller "kundepleje med de tider der bliver omtalt i denne tråd Icon_e_surprised

Jeg forstår genske enkelt ikke at det er okay, at skulle være tilfreds med at vente op til 6 uger på at få sit ur tilbage fra reparation - Den var måske gået for 15 år siden og dog, men come-on vi lever i samfund hvor service og eftermarked burde være højeste prioritet for overlevelse i stort set alle brancher.

Ur branchen står efter min mening i en situation, kald det en måske ny situation "for dem", hvor de børe tage stilling til det frie marked og måske forsøge at matche det, fremfor at fuldstændig isolere sig, og fratage omverdenen enhver mulighed for at kunne levere "service eller kundepleje" - Jeg kan ikke få øje på situationer hvor "jeg" finder det okay at skulle vente op til 6 uger på helt banale job/reparationer.

Anyway dette må ikke betragtes som et surt opstød tværtimod, jeg håber bare at ur branchen får øje på hvordan det meste af vores verden ser ud når vi nu omtaler "service/kundepleje"...
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Et lille dilemma i forb. Med service/garanti - af T.Hansen - 09-05-2015, 09:51 PM
Re: Et lille dilemma i forb. Med service/garanti - af Black Seal - 16-03-2015, 09:55 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)