09-05-2015, 09:20 PM
(09-05-2015, 07:56 PM)nicolaib Skrev: Jeg synes også det er helt vildt det der... Tror lidt IWC ryger i samme kasse som Breitling og Jaeger Le-Coultre, nemlig ure som jeg gerne ville eje men som aldrig kommer til at ske da deres aftersale simpelthen er ikke eksisterende... Godt min MC, Bil, eller Cykel ikke skal tilbage til oprindelseslandet for at få skiftet olie, eller andet...+1 Watch brands have to learn this.But they never will as long as some people think it is acceptable to wait 6 weeks or 6 months for something that can be done in one day.Rolex beat them all,and that is why i will not buy watches from brands that offer such a lousy service.They sell products that can cost hundreds of thousands kroner.Without having a service for their customers.Because people get used to be taken for fools,for putting up with it ,does not make it get better.And it will never get better as long as some people make excuses for their incompetence.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)