Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk
Dag 6 indtryk

• Batteriet i AW holder altsaa godt. I gaar op og igang kl. 06.20 - kl. 22.30 var der 33% tilbage paa batteriet. Igen baseret paa en dag med en del notifications, lidt brug af kortfunktionen, lidt demo til nysgerrige mennesker osv.
  • Til gengaeld bliver iPhone 6 lidt presset af at skulle 'servicere' AW. Den bruger ca. 10-20 ekstra procentpoint af stroemmen i forhold til foer AW.
  • Activity-app virker godt med god opsamling af dagens aktivitetsniveau, jaevnlige reminders til kontor-manden om at bevaege sig lidt. Der er tre 'stroemme' i Activity app, hhv. 'Move' som er almindelig, stille og rolig bevaegelse som bliver omregnet til kalorieforbrug, Exercise, som bliver maalt i minutter pr. dag og hvor maalet er sat af det ambitionsniveau du fastsaetter naar du starter AW for foerste gang (high/medium/low). For mig er det 30 minutters aktivitet pr. dag - og gaaturen frem og tilbage til subwayen i aegte New Yorker tempo taeller med her. Endelig er der 'Stand' som taeller hvor mange gange du er oppe og staa og bevaege dig lidt i loebet af dagen. Mit maal er 12 - og den sender typisk en reminder til mig efter en times stillesidden. For hver af de tre 'stroemme' er der en underskaerm, der viser dig hvornaar paa dagen du gjorde mest af de forskellige ting - sjovt at se sine moenstre paa den maade.
  • Brugte 'Yelp' i gaar til at finde en restaurant at spise paa sammen med en ven, der var paa besoeg. Virker rimeligt hurtigt og kommer med en liste af restauranter, barer, kaffesteder i naerheden- alt efter hvad man beder om. Du kan klikke paa en restaurant paa listen for at se anmeldelser og du faar ogsaa beliggenhed samt mulighed for at faa kort-funktionen til at guide dig derover. Meget handy.
  • Har ogsaa faaet installeret 'Tile' app, som hoerer til det fysiske produkt 'Tile' https://www.thetileapp.com. Det er en bluetooth-dims du kan saette paa dine noegler eller andre ting du ikke vil miste og som saa holder oeje med hvor dimsen sidst har vaeret. Du kan nu bruge AW til at finde dine ting.
Igen - stil endelig spoergsmaal, hvis I har nogle konkrete ting I vil vide.

Claus

Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk - af cfnissen - 30-04-2015, 03:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)