Tissot Goldrun - skift af batteri?
Mange tak for svar!

Så er spørgsmålet om jeg selv tør give mig i kast med det  Icon_e_confused Der kunne jeg godt lige tænke mig et par billige øve-objekter før jeg prøver på et Goldrun Icon_blink
Men... Så er værket/kronepinden vel tilpasset til at man bare "voldhiver" i kronen eller hür? Normalt så er der jo et sted på værket man skal trykke ned for at kronen uhindret kan hives ud...
Dernæst at samle det igen... OK, selvfølgelig kan det lade sig gøre, men trods alt noget lidt andet end en pop-bagkasse.

Troede kun det var billige "engangs"ure der brugte den teknik? Havde engang (dvs. sort of har stadigvæk) et reklame-ur der formentlig var samlet på den måde. Batteriet løb tør og manualen der var fransk (som jeg forstår ingenting af) sagde noget i retning af træk kronen ud og glasset popper af. Til sidst kom kronen ud. Glasset gik ingen steder. Var ikke helt så klog dengang, så til sidst tænkte jeg hvad faen og savede forsigtigt rundt om glasset og værket kom ud. Lavede så en lille holder i plexiglas fint drejet ud mv., så det reklameur er nu et lille bord-ur Icon_lol

Du har formentlig ret i dine antagelser af safirglasset sidder i en plasticpakning, ligner der sidder hvid plasticring omkring. Gør "alle" safirglas ikke det?

Nå, men ellers må jeg jo bare aflægge en lødig butik et besøg. Nu arbejder jeg (heldigvis) ikke inde i centrum af København længere, så der kommer jeg (desværre) ikke så tit længere. Er det noget f.eks. Hvelplund (kan se de er forhandler af Tissot, usikker på Klarlund) kan klare mens man venter? Evt. nogle lødige ude omkring Herlev, Ballerup el. Rødovre?
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Svar

Beskeder i denne tråd
Tissot Goldrun - skift af batteri? - af McAllan - 29-04-2015, 03:24 PM
RE: Tissot Goldrun - skift af batteri? - af P.N. - 29-04-2015, 08:55 PM
RE: Tissot Goldrun - skift af batteri? - af P.N. - 29-04-2015, 09:25 PM
RE: Tissot Goldrun - skift af batteri? - af McAllan - 29-04-2015, 11:20 PM
RE: Tissot Goldrun - skift af batteri? - af P.N. - 30-04-2015, 12:31 AM
RE: Tissot Goldrun - skift af batteri? - af KimT - 30-04-2015, 07:32 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)