Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk
(27-04-2015, 05:39 PM)BadHamster Skrev: Tak for dit uddybende svar Claus Icon_Up Umiddelbart virker det ikke til at du syntes at ventetiden er et problem, det er godt at høre. Det har været mit største minus mod dimsen udfra hvad jeg har læst rundt omkring. Det skal jo helst ikke være hurtigere bare at tage telefonen op af lommen Icon_blink
[url=//www.pinterest.com/pin/create/extension/][/url]

Her kommer saa lidt updates fra de seneste par dage - og jeg er rendt ind i lidt boevl med apps...

Dag 4
  • I aktion fra ca. 7:45 til 22 - endte med 45% batteri tilbage. Ikke voldsom brug af Apple Watch (AW) i loebet af dagen til anden end lidt notifikationer, en anelse mail-laesning og lidt Maps
  • Har lidt boevl med Maps. Kan kun faa AW til at give rutevejledning pr. bil, ikke til fods. Jeg kan simpelthen ikke finde indstillingen. Super irriterende naar man bor i en by, hvor det hele foregaar til fods. Google kunne ikke umiddelbart hjaelpe - skal kigge naermere paa det.
  • Tog en stille dag, hvilket bevirkede at AW naermest hver time vibrerede og kommanderede mig til at staa og gaa lidt rundt. Ganske fin lille reminder til sofadyret ;-)
Dag 5
  • Kort loebetur (ca. 30 min.) tog 3% af stroemmen - hvilket er bedre end jeg troede. Brugte dog Nike+, som jo ikke loebende checker pulsen, hvilket traekker mere stroem. Mener, at Apple's egen 'Workout' loebende checker pulsen.
  • Nike+ app langsom til at starte. Den lavede ogsaa lidt fejl paa iPhone forleden. Endnu en app, der skal finpudses nu naar udviklerne har faaet fingre i AW.
  • Nike+ interface var ikke umiddelbart intuitivt. Man faar en stor roed knap frem naar man skal starte en tur. Det viser sig, at man skal 'dobbeltklikke' paa knappen, ikke bare trykke en enkelt gang....det staar bare ingen steder.
  • Undervejs viser Nike+ distance, tid og gennemsnitlig fart, ikke andet.
  • Lidt underligt/irriterende ogsaa at skulle have iPhone med...men det er noedvendigt for at faa GPS data. Skal proeve en tur uden.
  • Sidder nu til moeder med AW, der vibrerer stille paa armen - god fornemmelse lige at kunne skimme notifikationer og mail-overskrfiter uden at skulle tage iPhone frem og laase op osv osv.
  • Stadig imponeret over hvor meget man kan holde sig up-to-date uden at skulle have iPhone op af lommen. Det goer mig ogsaa opmaerksom paa hvor slem jeg har vaeret til at blive distraheret hver gang telefonen blev laast op (check mail, check Facebook, check Instagram, check... osv osv).
Stil endelig spoergsmaal, hvis der er konkrete ting I vil vide!

Claus

Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk - af cfnissen - 28-04-2015, 07:07 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)