27-04-2015, 05:38 PM
I skal købe "Front of Line" pass til Universal. Det er muligt det er en ekstra $179 per snude men da vi var på besøg i Universal sidste sommer var det alle (alle!) pengene værd. Ved flere af de attraktive rides var der en ventetid på 80 min og med dette pass var den på under 10 min. Der er en milliard mennesker så det gælder 100% om at udnytte tiden optimalt. Med børn har man tabt på forhånd hvis man skal vente på flere gange 80 min.
Vi tilbragte en del tid i Santa Monica og gågaden med gode restauranter/butikker på 6th Street.
Skulle jeg tilbringe 3 uger i USA igennem blev det primært pga naturen. Vi var rundt om Grand Canyon bla. med helikoptertur fra South Rim og rafting (smoothwater) ved Page. Det er der ikke meget der slår.
Mvh
Klaus
Vi tilbragte en del tid i Santa Monica og gågaden med gode restauranter/butikker på 6th Street.
Skulle jeg tilbringe 3 uger i USA igennem blev det primært pga naturen. Vi var rundt om Grand Canyon bla. med helikoptertur fra South Rim og rafting (smoothwater) ved Page. Det er der ikke meget der slår.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)