27-04-2015, 12:45 PM
Jeg oplever ikke at siden er langsom og jeg bruger også Ipad. Jeg har heller ikke problemer med at manøvre rundt og jeg forstår ikke helt hvad du mener med at "søge frem og tilbage"? Overordnet synes jeg selve funktionerne er noget smartere og giver mange flere muligheder end det noget forældede PHPBB der blev brugt tidligere omend det selvfølgelig kræver en del tilvænning
Udover de åbenlyse fejl, som Martin arbejder på, er jeg enig i at det er svært at overskue de forskellige indlæg fra hinanden og især citatbokse ser ikke for godt ud. Når det så er sagt, vil der over det kommende måned blive arbejdet en del på alle detaljerne fra Martins side og det bliver spændende at se det endelige resultat.
Jeg har også været igennem alle min gamle PB Thomas og det tog noget tid, men det er åbenbart ikke til at undgå
Udover de åbenlyse fejl, som Martin arbejder på, er jeg enig i at det er svært at overskue de forskellige indlæg fra hinanden og især citatbokse ser ikke for godt ud. Når det så er sagt, vil der over det kommende måned blive arbejdet en del på alle detaljerne fra Martins side og det bliver spændende at se det endelige resultat.
Jeg har også været igennem alle min gamle PB Thomas og det tog noget tid, men det er åbenbart ikke til at undgå
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)