Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk
(26-04-2015, 01:45 PM)T.Hansen Skrev: Fedt at læse om dine betragtninger indtil nu ;) Jeg er langt fra sikker på om det nogen sinde bliver noget for mig - men time will tell.

Tusinde tak for opdateringen :up:

Dag 3 (...og saa holder jeg en pause og samler op om en uges tid)

Har arbejdet lidt med notifikationerne, og nu begynder det at ligne noget. Grundindstillingen er at Apple Watch overtager indstillinger fra iPhone - men det rigtige trick er at indstille dem som du vil have dem paa armen. Dvs. at du skal igennem indstillingerne for hvert enkelt app for at overveje hvad du vil se.
Batteriet virker meget solidt - startede kl. 8 i morges og nu er klokken 23.15 og Apple Watch siger 47% tilbage efter rimelig brug i loebet af dagen - dog ikke noget avanceret databrug som f.eks. navigation o.l. Mest at checke Instagram, mail, messages samt status paa aktivitet.
Man kan sagtens laese mails paa den lille skaerm - no problem.
Telefonens batteri (iPhone 6) ser heller ikke ud til at vaere saa haardt ramt. Er paa ca. 41%....men det har ogsaa vaeret en stille soendag ;-)
Aktivitets dimsen er cool. Den koerer stille og roligt i baggrunden og med jaevne mellemrum bliver du mindet om (via vibrationer og lyd) at nu er det tid til at staa op og gaa lidt rundt.
Super behageligt at have denne model paa (38mm Sport). Det vejer naesten intet og sidder godt paa armen.
Interfacet sidder i fingrene nu - de basale dele af det.
Siri virker lynhurtigt - utroligt imponerende. Og hvis den ikke kan vise svaret paa skaermen, saa bruger Apple Watch 'hand off', dvs. at du faar en lille ikon i nederste venstre hjoerne paa din iPhone, som viser at telefonen tager over - f.eks. hvis svaret paa spoergsmaalet er en web-search. Meget, meget flot lavet.
Animationerne paa displayet er meget flotte. Jeg har valgt et display med digitale tal samt solens gang i loebet af dagen. Detaljerne i animationerne er ekstremt flotte - f.eks. med solopgang og solnedgang.
Claus

Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Apple Watch unboxing - Nu med lidt første brugsindtryk - af cfnissen - 27-04-2015, 05:28 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)