Lüm-tec erfaringer og meninger søges.
arsenio3d Skrev:Tak for jeres svar.

Brauer: Jeg kan godt lide Panerai ure or Bell & Ross for den sags skyld, men det er i en pris klasse hvor jeg desværre ikke kan være med.
Men når I kigger på ure, er det så udelukket værket som afgør om det er godt eller ej? (eller værd at gå efter).

Willy: 'no real worth put into it' hvad mener du med det? Og hvad ville 'real worth' være, hvis du kan komme med et eksempel eller to?

Mere så jeg har noget at forholde mig til, og tænke over når jeg skal kigge på ure Icon_e_smile

God påske forresten.
Citat:
What i mean is a mass produced case from Hong Kong or China.And inside is a standard cheap caliber.Watches like this are spit out in the millions world wide.They are nearly impossible to sell again,because no sensible dealer would buy one or even part exchange for one.There are thousands of these design brands,who are only in it for the money.
I am not saying these watches will not last you for a time.And many of them can look like watches that cost a lot more.But anyone who knows even a bit about watches,would not be seen dead wearing one of them.To be honest i just cannot see the point in any of them.But if it turns people on to wear a piece of watchmaking junk on their arm.Then good luck to them Icon_e_smile

PS. Try googling to find out about watches like this.All the info is there,all you need to do is look.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Lüm-tec erfaringer og meninger søges. - af willy - 06-04-2015, 03:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)