10-03-2015, 12:00 PM
Per Nielsen Skrev:Du lægger mig mange udtryk i munden Willy, det var dig der først brugte udtrykket Back Street Watchmaker, Nej jeg tror ikke alle og enhver kan udføre service på højkvalitetsmærker, der findes mindre gode, gode og så dem der har brugt den nødvendige tid på uddannelse på div. fabrikker. Mit sidste besøg hos AP rykkede ikke ved min opfattelse. På værkstedet hos AP arbejdede to unge danske urmagere som havde planer om at fortsætte deres karrierer i Danmark, det er ikke de to eneste der kommer tilbage med specifikke evner. Jeg kunne ikke drømme om sige ja til en serviceopgave på et af deres ure med mange komplikationer, jeg ikke har erfaring fra fabrikkerne i Schweiz. Dit sidste spørgsmål er jeg tilbøjelig til at svare ja til men forbeholder mig ret til at ændre mening når jeg ser opgaven og det bør enhver urmager gøre hvis han/hun er sin opgave voksen![]()
Hilsen
Per Nielsen
Citat:Sorry if you took my qote about back street watchmakers the wrong way.I did not mean it in a detrimental way.
Hilsen Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)