Hvor kan jeg finde sådan et ur? (amatør)
Citat:Ovenstående hjemmeside er ikke helt troværdigt jævnfør trustpilot da der er en hel engelske/udenlandske anmeldelser på siden, så jeg orker ikke at købe den derfra. - Desuden er jeg ikke sikker på kvaliteten.

Hvis og når man bruger TrustPilot skal man huske at bruge den gode forstand, G-d har givet én (altså, hvis det er tilfældet).
Det betyder at når man læser anmeldelser skal man lære at se bort fra alle "de-er-satame-nogle-svine-fordi-jeg-skulle-betale-told-og-det-sagde-de-ikke-noget-om" eller andet lignende som tydeligvis intet har med firmaet / personen at gøre men kun med den uoplyste køber eller bruger.
Der er millioner af den slags negative nonsense anmeldelser på TP. Hermed ikke sagt at alle negative anmeldelser ville være skrevet af mindrebegavede kværulanter med ondt i livet... Icon_e_wink
Det drejer sig om kunsten at kunne læse anmeldelser. Og her i landet har vi tillid til hinanden (nogen gang, desværre...), i den grad at det betaler sig f. eks. at bombe landet med nigeria-breve og andet scamming humbug.
Denk mal, Mensch ! Icon_e_wink
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvor kan jeg finde sådan et ur? (amatør) - af TioMalo - 08-03-2015, 10:26 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)