Hjælp til køb af ur (gave: kr. 10.000 +/-)
MosterBob Skrev:Jeg kan sagtens følge dig Bjørn, og du rammer hovedet på sømmet: "Signalerer det ikke, at du tænker, det alligevel skal sælges? "

Det er netop den der er grunden til min tvivl om at få det graveret; for det mister i værdi som du siger, men omvendt, skal det så sælges? Måske skal det..det er der jo ingen garantier for at det ikke skal. Jeg kan naturligvis ikke se hvad der skulle stille os i en situation hvor vi var nødt til at skille os af med personlige ejendele med stor affektionsværdi, men ingen kender dagen i morgen.

Det er dog ikke et ur til +50.000 kr, så en decideret investering kan man jo heller ikke kalde det, så spørgsmålet er om værditabet alligevel ville være så stort.

Mand, hvor er det bare tåbeligt, ikke bare at kunne træffe en beslutning om det ene eller det andet.
Citat:
This is why you should get a watch you can always sell again . And BM watches are not easy to sell anywhere . Otherwise i agree with Jacob , let him choose a watch on the net . Ask him to give you a list of watches he likes .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hjælp til køb af ur (gave: kr. 10.000 +/-) - af willy - 09-02-2015, 06:17 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)