Hvorfor er vintage Rolex så dyrt?
#12
Argh makker, nu må du lige! Icon_e_smile

Tio Malo Skrev:Alligevel må jeg sige at 95% af de 20 - 25K 5513´er Sub´er er noget møg, rundpolerede rædsler, sidst efterset en menneskealder siden og sammenlappede af nogle klodrians

Jeg har aldrig nævnt det prisleje. Det er dig der nævner det prisleje, ikke mig.

Tio Malo Skrev:Den famøse "aldrig poleret og med B&P" for 20K findes, men den er gigantisk sjældent.

Dette har jeg heller aldrig skrevet. Det er dig der bringer dette ind i debatten, ikke mig.

Tio Malo Skrev:Du skriver som om der findes masser af ure for priser fra 2005 - 2009.

Igen, nej det skriver jeg faktisk ikke. Jeg skrev at der *jævnligt* findes eksemplarer *op til* 10.000K mindre, men at det ikke er noget man ser hver dag.

Tio Malo Skrev:Det stemmer ikke. Ej heller er du den eneste "vågen og kontakterne i orden".

Igen igen, dette har jeg heller aldrig påstået. Det er dig der læser det ind i mit indlæg.

Tio Malo Skrev:Men i stedet for at klage...

Først og fremmest, så klager jeg ikke, og jeg kan slet ikke se hvordan du kan opfatte det sådan. Jeg skriver jo netop at jeg er stor tilhænger af det frie marked og at det er fint hvis sælger og køber kan mødes til en bestemt pris, men at jeg må konstatere at jeg ikke er køber på det danske marked, fordi jeg ikke kan se merværdien i en cost benefit analyse.

Jeg påpeger at der er en tendens til at vintage Rolex er dyrt prissat i Danmark i forhold til udlandet, og spørger forum om nogen kan komme med en forklaring på hvorfor ure i tilsvarende stand fra tilsvarende pålidelige sælgere skal koste signifikant mere i Danmark kontra resten af EU. Og dertil har jeg fået et par interessante svar, som jeg har fået noget ud af.

Jeg syntes du fordrejer mine indlæg lige lovligt meget. Men der er måske også en grund til at du stiller dig så kritisk overfor det spørgsmål jeg rejser

Tio Malo Skrev:gøre det, jeg gør: Brug dine kontakter, viden og erfaring og tjen lidt lommepenge

Ej det gas! Icon_e_wink
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af LCB - 28-01-2015, 07:22 PM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af CayB2 - 28-01-2015, 07:59 PM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af willy - 28-01-2015, 08:15 PM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af CayB2 - 28-01-2015, 11:11 PM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af LCB - 29-01-2015, 07:19 PM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af willy - 29-01-2015, 09:54 PM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af willy - 30-01-2015, 11:44 AM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af LCB - 30-01-2015, 05:07 PM
Re: Hvorfor er vintage Rolex så dyrt? - af CayB2 - 01-02-2015, 01:12 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)