29-01-2015, 03:26 PM
Hej forum
Jeg kan nu kalde mig rolex ejer idet jeg købte mit første Rolex ur igår.
Jeg købte et rigtig flot milgauss hvid skive af Micky Dreamwatch.Uret ef fra 2011
og er i flot stand.En god handel og Micki var bestemt et behageligt bekendtskab.
Jeg mailede dog Micki igår aftes vedr et spørgsmål jeg havde til uret.
Jeg havde hevet kronen ud for at stille uret ,sekundviseren standsede som den
skulle .Så stillede jeg minutviseren på eks 8 minutter over men den fortsatte til 10 minutter over.
Den bevæge sig altså 1 til 2 millimeter . Kan ikke huske om uret gjorde det en eller to gange men jeg
Fik stillet uret uden problemer.
Micky svarede at det var normalt at den lige kan bevæge ganske lidt når man stiller uret .Micki er uden tvivl en good guy og jeg tvivler ikke på hans svar. Jeg har bare ikke været ude for det før og ville høre
Om i også kender til det fænomen.
Mvh Jesper
Jeg kan nu kalde mig rolex ejer idet jeg købte mit første Rolex ur igår.
Jeg købte et rigtig flot milgauss hvid skive af Micky Dreamwatch.Uret ef fra 2011
og er i flot stand.En god handel og Micki var bestemt et behageligt bekendtskab.
Jeg mailede dog Micki igår aftes vedr et spørgsmål jeg havde til uret.
Jeg havde hevet kronen ud for at stille uret ,sekundviseren standsede som den
skulle .Så stillede jeg minutviseren på eks 8 minutter over men den fortsatte til 10 minutter over.
Den bevæge sig altså 1 til 2 millimeter . Kan ikke huske om uret gjorde det en eller to gange men jeg
Fik stillet uret uden problemer.
Micky svarede at det var normalt at den lige kan bevæge ganske lidt når man stiller uret .Micki er uden tvivl en good guy og jeg tvivler ikke på hans svar. Jeg har bare ikke været ude for det før og ville høre
Om i også kender til det fænomen.
Mvh Jesper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)