21-01-2015, 10:27 AM
Dejligt indlæg med masser af gode poi ter, nu har jeg ikke den store erfaring med de fleste af de mærker du snakker om, men giver dig helt ret med seiko og deres image. En stor del af de personer som køber eks rolex, omega osv som ikke er urnørder gør det (måske) også lige så meget for mærket som for selve uret, hvilket jeg syntes er ærgeligt. Det betyder også at grand seiko ofte bliver overset for ikke-urnørder da følelsen af at give 50k+ for et ur der "bare" er et seiko måske ikke lever op til det image man ønsker at vise, hvilket er virkelig ærgeligt, da grand seiko modellerbe er en af mine drømme engang at eje.
Hvordan hsr du det med Jaeger-LeCoultre? Personlig finder jeg det meget tidsløst og definitionen på et pænt dress ur der forholder sig meget konservativt, men uden den store udvikling dog stadig et fantastisk urmærke med en god blanding af kvalitet for pengene
Hvordan hsr du det med Jaeger-LeCoultre? Personlig finder jeg det meget tidsløst og definitionen på et pænt dress ur der forholder sig meget konservativt, men uden den store udvikling dog stadig et fantastisk urmærke med en god blanding af kvalitet for pengene

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)