01-11-2014, 06:16 PM
Hej Lars
Du skriver
At det så ikke passer det du siger, og det er fordi mester ikke vil lave mit ur er jo ikke nemt at vide, da jeg jo åbenbart lavede en fejl ved at tror du fortæller mig sandheden i butikken
Men igen, folk må få lavet service der hvor de vil.
Hvis folk vil have lavet service ved en hjemme urmager, der får originale dele "der står Rolex på kassen, så de er helt sikkert originale" det er fint for mig.
Jeg vælger så at få lavet service ved den AD som efter min mening er den dygtigste, det håber jeg så også er OK ?
Jacob
Du skriver
Citat:Nu synes jeg da godt nok du skyder med spredehagl.Så mener jeg jo jeg har lidt at have det i, når jeg blandt andet været inde ved en dygtig urmager (dig) og du så har fortalt mig at du ikke kan få dele til mit ur, så derfor vil i ikke lave det.
Det har du ikke en skide at have det i.
At det så ikke passer det du siger, og det er fordi mester ikke vil lave mit ur er jo ikke nemt at vide, da jeg jo åbenbart lavede en fejl ved at tror du fortæller mig sandheden i butikken
Men igen, folk må få lavet service der hvor de vil.
Hvis folk vil have lavet service ved en hjemme urmager, der får originale dele "der står Rolex på kassen, så de er helt sikkert originale" det er fint for mig.
Jeg vælger så at få lavet service ved den AD som efter min mening er den dygtigste, det håber jeg så også er OK ?
Jacob

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)