01-11-2014, 09:02 AM
Citat:
Jacob K Skrev:Hej John
Nej jeg er ikke ansat hos Klarlund, jeg er slet ikke i den branche.
Men jeg har en stor interesse for Rolex, og har da også en fin lille samling.
Jeg har prøvet service flere forskellige steder, men kan bedst lide service hos Klarlund.
Jeg syntes bare det er lidt øv og høre om dyre service hos Klarlund. Det er dyrere, men efter min mening får man også et bedre service.
Og så er service prisen incl. Reservedele hos Klarlund.
Og prøv og google, der findes et hav af uoriginale Rolex reservedel, så det er disse dele som man får i ved et service hos en ikke AD'er.
Om folk vil betale prisen, må de selv om, men syntes bare ikke man skal sammenligne æbler og bananer.
Jacob
Citat:PK prices for older Rolex models are a standing joke . They have got nothing to do with the actual cost of servicing a standard time - date only caliber . I would take my Rolex to Bo Mølbæk and get the same service for a third of the price . Do not try to justify PK prices for vintage Rolex , because you cannot . They are a total rip off . As John says , only if it is a very very special collector item should you use them . And the polishing machine
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)