Her samler mennesket stadig uret - Oris
Nå gutter, nu synes jeg denne tråd er gået for meget over til kun at handle om hvem der "snobber" den ene, eller den anden vej.
Den affødte en relevant snak om mange ting, men er nu endt helt skævt Icon_e_confused

Alle er nød til at acceptere at vi er forskellige mennesker med forskellige holdninger/interesser. Nogle synes at det ene ur er super
(indsæt selv prisklasse her) og nogle synes at et andet ur er super. Og samtidig har man måske ikke den store interesse for urene i
den anden ende af skalaen. Alt sammen godt og fint.

Der hvor det til tider går galt, er når der kommunikeres via skrift og med smileyer m.m. Der går meget tabt ifht. at stå face to face
med en person. Og nogle gange ligges der alt for meget i noget der er skrevet eller den anden vej rundt. Mads har jo forklaret hans intentioner
med hans første indlæg, som Rune tidligere i denne tråd erklærede at han havde forståelse for. Så længe vi kommunikere på denne måde
vil der altid være noget der bliver forstået OG misforstået. Men at det kommer til at handle om hvem der "snobber" den ene den anden vej er
umådelig trist IMHO. Jeg kender alle de mest "aktive" deltagere i denne tråd og ved også at de alle er supersøde mennesker. Derfor er det mig
uforståeligt at man ikke kan finde ud af at se fordi disse forskelligheder Icon_e_confused

Jeg vil godt ENDNU en gang slå fast at der er PLADS TIL ALLE, ligegyldig hvilke ure man interesserer sig for. Og som en del også har været
inde på har de aldrig følt at der blev set ned på deres ure. Tråden har været spændende, men er nu endt helt galt IMHO. Prøv
nu for fa..... at acceptere at vi er forskellige og at vi har forskellige interesser. At folk nogle gange får formuleret sig, så det
kan misforståes kan ikke undgåes, men lad være med at lade det ødelægge så meget Icon_e_sad

Mht. til Mads´s rolle her på forummet, så vil jeg gerne gøre det klart at det er MIG og HG der er moderatorer og ingen andre.
Derudover har vi et par redaktører med særlig interesse i nogle konkrete mærker. Mads og jeg har netop aftalt at han på ingen
måde blander sig i driften af forummet, da han hellere vil være alm. bruger og dermed kunne udtrykke sin mening. Som moderator
er man nødt til at forsøge at være neutral og diplomatisk, hvilket til tider er svært når man selv har interesse (og en holdning) ifht.
det der tales om. Jeg gør mit bedste og må godt nok sidde på mine hænder i en tråd som denne Icon_cool

Min konklusion:
Mads skrev sit første indlæg så det kunne tolkes på en måde som ikke var tiltænkt og har overfor Rune forklaret dette.
Rune har forstået Mads´s mening og nævnt dette flere gange i tråden.
Der er og vil altid være plads til alle (som opfører sig ordenligt) herinde og det er fuldstændig irelevant hvilke ure man har, eller ikke har.
Vi er forskellige, vores interesser er forskellige - lad os acceptere hinanden og huske på........

Det er bare ure

Jeg lukker/stopper tråden her med et ønske om en god weekend til alle og med to GTG, kan det kun blive netop det.

Beskeder i denne tråd
Her samler mennesket stadig uret - Oris - af runzuk - 20-02-2013, 11:10 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 21-02-2013, 09:01 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 21-02-2013, 10:30 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af runzuk - 21-02-2013, 06:39 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 21-02-2013, 06:49 PM
Re: Sv: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 21-02-2013, 08:02 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 25-02-2013, 11:54 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 26-02-2013, 12:27 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 26-02-2013, 08:24 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 26-02-2013, 11:29 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af runzuk - 26-02-2013, 09:23 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af runzuk - 26-02-2013, 11:00 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 27-02-2013, 08:28 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af runzuk - 27-02-2013, 08:34 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 09:06 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 11:16 AM
Re: Sv: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 11:31 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 11:37 AM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af runzuk - 28-02-2013, 01:58 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af runzuk - 28-02-2013, 02:47 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 04:53 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 05:06 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 05:45 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af Black Seal - 28-02-2013, 06:06 PM
Re: Her samler mennesket stadig uret - Oris - af KimT - 28-02-2013, 06:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)