28-02-2013, 12:54 AM
Jeg syntes nu tonen er venlig og mig bekendt er der ingen, der sviner hinandens ure til. Tvært imod... At der så er forskellige opfattelser af én enkelt definition som low-end, mener jeg er en MEGET lille detalje. Det er jo ikke sådan at man ikke kan og må diskutere ure under 10 k. Tvært imod da... Og gider man ikke deltage i disse debatter må man da bare bladre videre. Så tvivler på nogen nye bliver skræmt væk pga. én enkelt definition, der findes i måske hvert 30. indlæg. Så er de i min verden MEGET fint følende og spørgsmålet er så om alle vi andre skal tage højde for laveste fællesnævner eller for flertallet der bruger forummet dagligt?
Hvis jeg skal tænke mig om to gange før jeg skriver noget, og gennemlæse det før det postes for at fange evt. definitioner eller beskrivelser, der måske kunne virke anstødende overfor ur-ejere af disse <10 k ure, så bliver det uden mig fremover
Er her for at diskutere luksus ure med et objektivt udgangspunkt uden at være nedladende, og min tommelfingerregel er, at ALT det jeg skriver også er noget jeg ville sige, hvis jeg stod overfor folk face-to-face. Hvis det ikke er godt nok er der sgu gået amme-stue i den
Tager meget gerne hensyn, men det kan simpelthen også blive for touchy og dermed miste ALT kant og kritisk tilgang til tingene, hvis der går Nord-Korea i den
/Mads
Hvis jeg skal tænke mig om to gange før jeg skriver noget, og gennemlæse det før det postes for at fange evt. definitioner eller beskrivelser, der måske kunne virke anstødende overfor ur-ejere af disse <10 k ure, så bliver det uden mig fremover
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)