28-02-2013, 12:05 AM
Claus Tukjær Skrev:hannover_dk Skrev:Det kan måske forvirre et almindeligt menneske der loggede ind her - men det varer ikke så længe, så er personen nok smittet og ur-menneske...eller løber skrigende væk![]()
vh
Præcis min pointe. Som jeg vist også har skrevet flere gange tidligere.
At man bliver så "indforstået" af at operere herinde at man ikke kan formulere sig hensynsfuldt i forhold til ikke medlemmer af klubben finder jeg uheldigt.
Gad vide hvor mange der kommer forbi - og finder det hele lidt blasert og snoppet og ikke bliver længe? Mange når måske ikke at blive smittet af bacillen og blive ur-menneske og tale det indforståede sprog. Vi opererer jo ikke i et klubhus (hvor vi kan se om der er nye med og håndtere dem derefter), men i et åbent forum. Det stiller måske krav til ikke at være urimelig indforståede.
Jeg tror debatten har vist at i hvert fald en del, endda folk som har været herinde en tid, bliver pikeret at man helt uanfektet kalder ure til 10 K for low end. Det kan man så tage ad notam eller ignorere, men det er ikke specielt høfligt eller venligt at ignorere den slags signaler.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)