Hvordan sælger sælgere på chrono24 så billigt?
Øh... ? Det er graymarketpriser fra de steder i Europa hvor der sælges mere Rolex´ end en eller to om måneden. En graymarket dealer købe urene for 60 -70% af listeprisen fra en AD som skal holde volumen oppe for at beholde sin AD status. Og sælger med en avance som er relateret med mængden af ure han sælger. Dvs. sælger han mange, kan han nøjes med lidt lavere avance og mange europæiske greymarket operatører lidt længere sydpå sælger rigtigt meget.
Din link til den specifikke specifikke ur duer ikke men generelt er det et spørgsmål om at google sælgerens navn, maile og spørge lidt for uret (dog ikke anbefalet at begynde en omfattende korrespondance, sælgere bliver trætte for Spørge-Jørgen), se hvad han har ellers på chrono24, tænke på hans status; en forretning / privat og danne et billede af situationen. Og det kan være uoverskueligt for en rookie. Kan kun sige at fra de 20 - 30 gange jeg har handlet på chrono, har jeg aldrig blevet snydt. Det har ikke hellere nogen af dem jeg kender (= seriøse urnørder og DK-sælgere).
Held og lykke !
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvordan sælger sælgere på chrono24 så billigt? - af TioMalo - 10-09-2014, 02:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)