27-02-2013, 11:03 PM
baun Skrev:Mon ikke du forstår at det netop er at perspektivet som anvendes når ure kategoriseres uden hensyntagen til 90% af de ure almindelige mænd bruger..... Så bliver det absurd. Dette vises ved hjælp af lidt forholdsrengning over til biler. Så det er meningen at det skal være absurd...Næh det kan jeg ikke - vi er jo ikke gennemsnitlige mænd - vi er ur mennesker - for ur mennesker er ure op til 10 k vel fint med i low end - det bliver jo meningsløst med
Præcis på samme måde som det er absurd at kalde et ur til 10 K (altså 10-20 gange så meget som den gennemsnitlige mand giver for et ur) for et low end ur
VH Baun
0-500 low end
500 kr til 4000 kr medium
over 4000 high end -
det mener jeg ikke vi kunne bruge til spor som ikke helt almindelige mennesker - men ur-mennesker. Selv har jeg ikke det store behov for klacificeringer og ser iøvrigt ganske anderledes på vintage som gamle ure - men at folk der køber alt fra nye Casio - Oris og videre op i Rolex til VC og Patek har brug for klasserne, synes jeg er naturligt og jeg ser det ikke som snobberi
Det kan måske forvirre et almindeligt menneske der loggede ind her - men det varer ikke så længe, så er personen nok smittet og ur-menneske
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)