27-07-2014, 12:27 AM
Jeg har helt samme indtryk af Klarlund. Første gang jeg trådte ind i butikken, var det med bange anelser, fordi jeg havde hørt rygter om arrogante ekspedienter. Men nej, aldrig har jeg fået så god en service noget sted. Jeg har lignende erfaringer med gratis småservice på et ur, jeg slet ikke havde købt i butikken. Selv kunderne er servicemindede! Mens jeg ventede på justering af min lænke, fortalte en ældre herre røverhistorier om sit liv med luksusure. Skøn oplevelse.
Jeg besøger dog stadig med stor glæde de mindre urmagere i København. De opfører sig en anelse mindre som sælgere og mere som entusiaster. Blandt andet var det Jørgen Krognos, der ved at lytte til mig bragte mig på sporet af mit nuværende yndlingsur. Et ur, jeg slet ikke selv havde haft i tankerne.
Jeg besøger dog stadig med stor glæde de mindre urmagere i København. De opfører sig en anelse mindre som sælgere og mere som entusiaster. Blandt andet var det Jørgen Krognos, der ved at lytte til mig bragte mig på sporet af mit nuværende yndlingsur. Et ur, jeg slet ikke selv havde haft i tankerne.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)