14-07-2014, 02:18 PM
bjorn_e58 Skrev:Bortset fra køreturen frem og tilbage - herunder tidspunktet for afgang - lyder det som en fantastisk tur.Hvad angår transporten, har du ret om tidspunktet.
Hvad er det for en underlig krans (nå nej, lynette) på den explorer nummer to fra venstre i nederste række? Det ser ud som om de "ulige" timemarkeringer er røde?
/Bjørn.
Vækkeuret ringer "klokken lort", og så kører vi "klokken kvalme".
Selve køreturen er ad gode og ikke hektisk befærdede motorveje - hvilket opretholder humør og forventningens glæde om hvad vi nu finder eller evt. køber på messen.
Mine ikke særligt tydelige billeder har haft til hensigt, at berette om, at Rikketik er STOR, og at ALT er repræsenteret.
- Om man kan finde lige nøjagtigt den vare man er på jagt efter, er en anden sag.
Stort set vil jeg sige, at når vi på forum får spørgsmålet, "Hvor finder jeg ......?" - så er det eentydige svar, "På Rikketik"
Med henblik på, først og fremmest, at illustrere omfang og diversitet af messen - har jeg ikke været meget eksakt vedrørende mine billeder.
På sidste Rikketik vadede man i Rolex, det var nærmest oversvømmet - i modsætning til denne gang, hvor udbuddet var mindre overvældende.
I den situation var jeg opmærksom på Rolex, og da jeg fandt en stribe ure med en ufattelig masse tekst på skiven, sagde jeg til mig selv - At her har vi sgu "krabaten".
Nu har jeg Googlet Explorer, og må konstatere, at den rødt-ulige-indekserede lynette ikke findes, og tilsyneladende er resultat af "kunstnerisk frihed", eller?????
@Stinger - Såfremt Mølbak var gæst på messen, så har vi ikke fået hilst på ham; men det ville da ha' været hyggeligt
Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)