Bell & Ross Vintage 120 - er det det værd?
#3
Hej Geodoc

Tusinde tak for det meget gennemførte svar, som bestemt forvirrede, men som især oplyste mig om ure's og dets ejeres finurlige viden Icon_e_smile

Kan godt se, at det forvirrer med "Vintage" betegnelsen, men der er det nok mere designet og ikke "årgangen" de sådan hentyder til Icon_e_smile
...og ja har intet imod at gå med et "dameur" da jeg faktisk specifikt går efter en lille størrelse, og derved er glad for at du netop kunne bekræfte mig i dette.

Jeg har nu ledt efter et ur i godt 10 år, og dette virker som om det kunne være en mulig vinder, og også derfor jeg for første gang nogensinde har befundet mig på et "ur-site". Men jeg er glad for at jeg gjorde det, og takker endnu engang mange mange gange for den ekstra viden jeg nu har, og som jeg kan prale med til diverse familie sammenkomster Icon_e_smile

Jeg syntes heller ikke selv at godt 5000kr virkede galt, men igen, jeg har ingen viden på dette område og er derfor glad for at jeg har fået lidt ekspert hjælp.

Endnu engang tusinde tak Icon_e_smile
mvh
Kim Riedel
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Bell & Ross Vintage 120 - er det det værd? - af Riedel - 23-06-2014, 12:11 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)