Swatch and Richemont lack of service
@ Bjørn58:
Citat:Jeg købte min daværnede SD som ny fra en AD medens jeg boede i Californien, og højst en eller to dage efter jeg kom hjem med den var noget galt. Jeg kan faktisk ikke huske hvad, men det var muligvis at datoen ikke kunne stilles, den kunne ikke trækkes op eller noget helt andet ret vigtigt. Jeg gik selvfølgelig tilbage, hvor svaret så var: "Ja, den sender vi til Rolex USA, og så får du den igen om 6-8 uger!" NOT! var min reaktion, og jeg voksede ganske sikkert fra min ellers ganske pæne højde af 6'4", som de siger derovre, og gjorde tydeligt opmærksom på min utilfredshed. Og det var faktisk kun fordi AD'en havde en afdeling i en mall i en nærliggende by, som de kunne bytte med, at jeg fik et brugbart ur efter et par dage.

Sjovt, Bjørn. Jeg har oplevet 100% lignende historie når jeg købte min SD fra Ad´en i Esbjerg i december 1984. Datoen skiftede aldrig videre når man noede til den 24. i måneden. Ligeledes fik jeg taklet deres planer om at sende uret til Schweitz og fik et bytteur i løbet af et - par dag.
Og helt enig om US´ status som verdens mindst klobaliseret land (sammen med Tyskland).

@ Willy:
Citat:We have to leave Rolex completly out of this Bjørn They have service centers all around the world . And except for
their ridiculous prices for older Rolex models , are a model for Swatch and Richemont to learn from . Rolex are in a class by themselves
in the luxury watch market .
Willy

Husk at KUN Povl Klarlund har den her politik ang. cirkuspriser for eftersyn og rep. af lidt ældre Rolex modeller.
Jeg vil anbefalle varmt Rolex AD´en M.C. Mortensen i Herning; fik lige skiftet rotorakslen i min GMT Master II. uden ventetid og for pris, ingen uafhængig urmager kunne have klaret sagen. Man kan sende uret i anbefallet brev (= kr. 104) hvis man ikke bor i disse triste og flade kanter Icon_e_wink
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Swatch and Richemont lack of service - af willy - 12-06-2014, 08:11 PM
Re: Swatch and Richemont lack of service - af TioMalo - 13-06-2014, 11:46 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)