Omega Speedmaster - serienummer findes ikke
JohnFyn Skrev:
Alpo Skrev:Hvad syntes i om dette? ser det ægte ud?

[img]-Billede slettet-

Det ser rigtigt ud, men "kopisterne" bliver jo også "bedre" og "bedre", så du kan jo ikke kun kigge på serienr.!

Husk det gamle "ordsprog": "Du køber ikke uret - du "køber" sælger!"

Hvis du ikke er skrap i at genkende en kopi, så vil jeg stærkt anbefale at du finder et ur (venter!!) ved en af de "good guys" der er på dette forum, så du kan se sælger i øjnene og se uret IRL inden du køber!
Sælgeren af dette ur virker ærlig og jeg har indtilvidere fået en meget positiv oplevelse.
Når jeg modtager det vil jeg tage det forbi to urmagere for at få det tjekket efter for ægthed.
Ps. John du må meget gerne slette linket til mit billede i dit tidligere indlæg Icon_e_smile

---

Jeg lovede at nævne sælgeren af det første ur så snart jeg fik pengene retur.
Sælgeren hed Simone Stevanella og sælger igennem Ebay, Chrono24 og sin webshop stevanellaorologi.it.
Jeg tror at uret var ægte, men det levede bestemt ikke op til sælgerens meget positive beskrivelse af uret.
Han var hurtig om at tilbyde mine penge retur og gratis returforsendelse.

Han blev enormt sur da jeg bad om forsikret returforsendelse og endte efter en længere telefonsamtale, som jeg optog, med at ville forsikre forsendelsen. Forskringen blev dog ikke på UPS's vegne, men privat gennem ham selv.

Jeg kunne ikke selv finde på at handle med ham igen.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Speedmaster - serienummer findes ikke - af Alpo - 04-06-2014, 01:18 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)