Søger erfaringer med Plus Watch
bjorn_e58 Skrev:Andreas,

Jeg gætter på, at det er det samme du spørger om på Omega forum. Jeg kender ikke denne forhandler og vil derfor på ingen måde sætte den i dårligt lys. Men det virker som om, du er i tvivl, og så ville jeg holde mig væk. Hvis ikke mavefornemmelsen er i orden, så lad være. Som JohnFyn skrev på Omega forum ville jeg i stedet for henvende mig til en af de kendte good guys her i Danmark og fortælle, hvad du kigger efter.

/Bjørn.
Hej Bjørn

Jeg har været i tvivl, men har også gjort mit hjemmearbejde for at sikre mig at sælgeren også er en såkaldt good guy.
Jeg har skrevet med en af Chrono24's købsvejledere samt "Head of Business Development" Mischa Breidinger, som sagde at man bestemt kan stole på sælgeren. Derudover så jeg at en anden dansker havde endorsed Plus Watch på LinkedIn, så jeg skrev til personen, som svarede tilbage og beskrev hans positive oplevelse med sælgeren.
Desuden findes der en masse forumindlæg om sælgeren, som allesammen er positive (og skrevet af medlemmere med mange indlæg - så de virker til at være ægte).

For et par timer siden lavede jeg en overførsel på 2505 EUR som betaling for et Speedmaster og skrev det til sælgeren. Under en time efter svarede sælgeren tilbage med tracking nummer og at uret vil blive sendt så snart pengene er på hans konto.

Jeg opdaterer herinde med min oplevelse, som allerede nu er positiv.
Svar

Beskeder i denne tråd
Søger erfaringer med Plus Watch - af Alpo - 03-06-2014, 10:13 PM
Re: Søger erfaringer med Plus Watch - af Alpo - 04-06-2014, 01:09 PM
Re: Søger erfaringer med Plus Watch - af Alpo - 05-06-2014, 01:41 AM
Re: Søger erfaringer med Plus Watch - af TioMalo - 05-06-2014, 06:54 PM
Re: Søger erfaringer med Plus Watch - af Alpo - 06-03-2015, 03:57 PM
Re: Søger erfaringer med Plus Watch - af brauer - 06-03-2015, 04:34 PM
Re: Søger erfaringer med Plus Watch - af Alpo - 06-03-2015, 06:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)