The size of your wrist is not a matter of taste
Jeg er selvfølgelig over fyrre, så jeg skal ikke udtale mig for alment. Men mon ikke det vi ser, med at ure har en tendens til at vokse, simpelthen er et mode-fænomen, hvor urbranchen blot reagerer betydeligt langsommere end f.eks. tøjbranchen. Min søn, der lige er rundet de tredive, har to ure lige under de 40mm, og jeg synes afgjort, at man ved urspotning ser et meget bredt udvalg i alle aldersgrupper. Selvfølgelig er der nok en tendens til, at urene bliver mindre, når alderen bliver større, og ligesom det er sjældent at set et spinkelt 35mm på armen af en ung fyr, er det sjældent at se et U-boat eller et MB&F på en 80-årig. Jeg har dog set det første, men ikke det sidste! I og med at den faktiske diameter på folks arme nok ikke har ændret sig væsentligt er der jo ganske givet også både en nedre og en øvre grænse for, hvad vi ser af urstørrelser.

Så mit korte svar er, at det langt overvejende et spørgsmål om mode. Og hvis jeg skulle investere efter hvad mine børnebørn en gang gerne vil gå med, ville en bestemt størrlese afgjort ikke være første kriterium.

/Bjørn.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: The size of your wrist is not a matter of taste - af bjorn_e58 - 21-05-2014, 12:35 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)