Rolex Oyster Royal Precision 1970 m. garanti vinder tid
Hvis jeg ikke tager fejl, er uret ikke COSC certificeret og - igen - hvis jeg husker rigtigt, må den gå fra eller til 15 sek. / døgnet.
Jeg forstår både dig men absolut også forretningen E. Arnold. Har de en urmager siddende i bagværelset eller får de lavet deres reps og justeringer ude i byen ?
Hvis der sidder en sagkyndigt og kan dreje gangen lidt ned og hvis du bor i Kbh, er der nok ingen problem, ville jeg tro. Bor du i provinsen, kommer du at hænge på 2 x pakkeporto og det er ca. det samme, du kan få en hvilken som helst urmager for at justere gangen for...
Forretningerne er lidt tilbageholdende med finjusteringer af vintageure pga. at ofte er den slags sager "skruer uden ende...". Nogen gang bliver kunden ved og ved indtil den helt urimmelige og derfor er der generelt meget lidt servicevilje med den her slags finjusteringer som præcist fortolket ikke er noget sælgeren er forpligtet til.

Men jeg er ikke en urmager - kun en fhv. urpusher som har sine erfaringer fra bag disken.
Måske en urmager (Olof her på sitet f. eks.) kunde sige et - par kloge ord om sagen ?
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Rolex Oyster Royal Precision 1970 m. garanti vinder tid - af TioMalo - 25-03-2014, 07:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)