Webshop med salg af ure - Skyd løs!
Hej Jonas

Du rammer måske skævt med dit spørgsmål her, hvor mange vil omtale billige kineske eller japanske ure under den lidet flatterende betegnelse "kinaskrammel". Men det er jo fordi, vi er en flok nørder, der raskt væk har titusindvis eller endda hundredtusindevis af kroner i ure.

Men disse billige ure bliver jo altså produceret, fordi de bliver solgt, og jeg kan sagtens forestille mig, at der også i Danmark er et marked for dem. Jeg tror det vigtigste ved at skulle sælge disse ure er at være ærlig. Vær ærlig omkring, at det er kinesiske, masseproducerede ure, og vær ærlig omkring, at de ikke skal sammenlignes med europæisk producerede ure, der koster 10-100 gange så meget. Jeg tror også, at I skal være ærlige omkring, at det ikke kan betale sig at få urene repareret. Jeg ved ikke, om der sælges tilsvarende andre steder i Europa, men det gør der nu nok. Ellers skal I selvfølgelig overveje også at sælge udenfor Danmark og have logistikken til det.

Og så lige et hjertesuk: Lav nu en hjemmeside uden stavefejl! Det har de f.eks. ikke gjort på ditur.dk.

/Bjørn.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Webshop med salg af ure - Skyd løs! - af bjorn_e58 - 14-03-2014, 06:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)