Er der mon en > > >
Janus2312 Skrev:Hej Jesper
Jeg har et ældre et af slagsen, men jeg synes at det ser ud som om at pusheren på Georges' ur sidder modsat af min? Min sidder v kl. 8, hvor det på dit billede ser ud som om den sidder kl. 11? Og måske det er kommet i en større størrelse, jeg mener at mit kun er 39 mm, og jeg går da ud fra at mine piperenser-arme ender i væsentligt tyndere håndled, end hos George Foremann...Icon_e_smile i øvrigt et dejligt ur at bære, lænken er super komfy, og på trods af at jeg ikke kender historikken, så har det de seneste 4-5 år, hvor jeg har været ejeren, gået spot on!
Tak for dit indspark Janus - og super lækkert ur du har. Ikke hver dag man (jeg) møder sådan et ur. Ved du hvor gammelt uret var da du købte det?

Første forskel jeg lagde mærke til mht. dit eget Ulysse Nardin vs George Foremans er, at dine "vinduer" er placeret kl. 10:30 & kl. 3. På George Foremans kl. 9 & 2.

På Ulysse Nardins hjemmeside, kan man se de har et svimlende stort udvalg i GMT/Dual Time modeller - kan dog ikke finde et med samme kombination af skivefarve & visere som George Foremans, men præcis dén model kan jo sagtens være udgået.
Den som Nicholas Stenstrup linker til fra Chrono24 (godt fundet Nicholas) ser ud til, at være helt magen til med Arabertal & samme type visere - kun farven er skæv ift. Foremans.

Her et par stykker fra UN hjemmeside:

İmage

İmage
Cheers, Jesper
Svar

Beskeder i denne tråd
Er der mon en > > > - af Jesper Geisler - 27-02-2014, 03:51 PM
Re: Er der mon en > > > - af hannover_dk - 27-02-2014, 07:07 PM
Re: Er der mon en > > > - af Jesper Geisler - 27-02-2014, 08:02 PM
Re: Er der mon en > > > - af Stenstrup - 28-02-2014, 10:51 AM
Re: Er der mon en > > > - af Jesper Geisler - 28-02-2014, 12:48 PM
Re: Er der mon en > > > - af Jesper Geisler - 01-03-2014, 04:50 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)