27-02-2014, 07:07 PM
Jeg tror ikke det er vintage. Man ville jo ikke lige tro manden gik med noget billigt, men jeg tror faktisk ikke det er et dyrt ur, snarere noget forholdsvis nyt - placeringen af måned hvis det er det - er mystisk - men det kunne sagtens i virkeligheden være noget kinesik perrelet type (er ikke perrelet men type)- altså de nye mærker med fine gamle mærkers navn og sådan lidt specielle ure. Jeg mener faktisk der var en urserie med japanske kvartsværker som blev blev solgt som en George Formann ur serie med mesteren der viste dem frem på armen, og et sådan ur kunne det her sagtens være
Han gik en overgang med en Hublot kronograf - men det er det jo så heller ikke
Mit gæt - kvartsur i en serie ure udgivet som George Formann wrist watch serie eller noget i den stil - sikkert relativt store nogen af dem (mandens håndled gør det retfærdigt) men det her ser lidt normalt ud i størrelse
vh John H
Han gik en overgang med en Hublot kronograf - men det er det jo så heller ikke
Mit gæt - kvartsur i en serie ure udgivet som George Formann wrist watch serie eller noget i den stil - sikkert relativt store nogen af dem (mandens håndled gør det retfærdigt) men det her ser lidt normalt ud i størrelse
vh John H
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)