Overvej køb af Tudor Submariner eller Pelagos
Hej Jacob,

Velkommen til Urforum - det er et stærkt første valg af ur (hvis det da er det første jfr. ordvalget "kollektion" Icon_e_wink ), som du her spørger ind til.

At købe ur, er jo først og fremmest en individuel ting, som ofte også handler om personlig smag og pengepung. Men der er rigtig mange muligheder indenfor den prisklasse, som du nævner med et Tudor Sub eller Pelagos.

Jeg er sikker på, at der vil være mange herinde, som vil kunne komme med inspiration og vejledning til, hvordan du gør det bedste køb og måske også til hvilke mulige ure, der er derude.

Men som moderator af forum, har jeg tilladt mig at flytte din post op i vores hovedforum, hvor den retteligt hører hjemme og hvor jeg er sikker på, at den vil få meget mere opmærksomhed Icon_smil Rigtig held og lykke med din søgen - jeg er sikker på, at du vil kunne finde hjælp og inspiration herinde. Og når du engang har truffet dit valg og købt dit ur, vil vi meget gerne se billeder !! Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Overvej køb af Tudor Submariner eller Pelagos - af pbr - 03-02-2014, 05:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)