22-02-2013, 09:40 PM
Enig med Simon (Hedegaard) i at det nærmere ligner et ophørsudsalg i den lokale Panerai butik, end en samling der er opbygget med passion og sans for detaljer (læs: Rød tråd). Ser ud som om han bare har købt ALLE nye modeller der dukkede op siden 2005 ca. og spædet op med alt muligt andet. Dermed ikke sagt jeg ikke er inponeret alligevel, men nærmer pga. omfanget. Jeg spørger mig selv hvorfor man køber SÅ bredt og vildt ind, hvis man også har en masse sjovere (set fra en paneristis synspunkt) i samlingen?
Der er nu en 3-4 modeller jeg godt gad eje. Har altid haft et soft spot for AMG Chrono'en PAM 108, som var det aller første Panerai jeg faldt for som spæd ur-entusiast. Det var vel i 2001/2002 inden det gik helt amok, men kan huske det kostede en formue omkring 35-40 k dengang
/Mads
Der er nu en 3-4 modeller jeg godt gad eje. Har altid haft et soft spot for AMG Chrono'en PAM 108, som var det aller første Panerai jeg faldt for som spæd ur-entusiast. Det var vel i 2001/2002 inden det gik helt amok, men kan huske det kostede en formue omkring 35-40 k dengang
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)