Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
Da der ikke var nogen reaktioner på mit første indlæg, vil jeg gentage mit - i egne øjne - gode forslag:
Nemlig at der oprettes et "leksikon" underforum, hvor hvert mærke kan få sin egen tråd.
F.eks. har jeg nu brugt en del tid på at researche West End Watch Co. og kunne så oprette en tråd i leksikonafsnittet (Alfabetisk sorteret?) om dette urmærke, og således dele den viden - stor eller lille - jeg har samlet om dette ukendte mærke. Andre kan efterfølgende uddybe med deres viden, artikler osv. om det givne mærke.

Der har været et hav af urmærker gennem tiden, og der søges ofte efter oplysninger om disse. Har Urforum leksikonnet vil det via google søgninger lede mange nye bruger ind her, og på den måse medvirke til at styrke sitet, dels gennnem leksikonnnet som kan dækker både vintage og ikke vintage, dels gennem de fakta det indeholder. Nogle af de nye brugere vil blive hængende. Desuden vil leksikon afsnittet bidrage til at udbrede urfacinasionen om de ældre og måske mindre mærker, som jo stadig kan være ret spændende.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af Petersen - 16-01-2014, 06:04 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)